سلام به مستر صنایع خوش امدید
در این پست قصد داریم نمونه هایی از پروژه های پایانی رشته مهندسی صنایع را در اختیارتان قرار دهیم با ما همراه باشید(نمونه پروژه های مهندسی صنایع ( تاثیرمولفههای مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان )
چکیده
پژوهش حاضر به بررسی تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته است.
نوع پژوهش حاضر براسـاس هـدف، کـاربردی اسـت
و روش آن براسـاس نحـوه گردآوری دادهها، توصیفی و از نوع پیمایشی است.
جامعه آماری پژوهش،شامل 490نفر از کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهر گناوه میباشد،
که تعداد 215نفر به طور تصادفی ساده و با استفاده از جدول مورگان انتخاب شدهاند.
ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است.
تجزیه وتحلیل دادهها با استفاده از نرمافزارهای مینیتب و SPSS ( که اموزش ان در این جا گفته ایم) انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد
که تجربه ارتباط با مشتری، فراگیری دانش، انتشار دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی ارتباط با مشتری و مشتری مداری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر و رابطهی معنی دارای باهم دارند.
مقدمه
بررسي موضوعي تحت عنوان مديريت دانش براي اولين بار با گزارش ساليانه 1994 شركت سوئدي به نام اسكانديا شروع شد ولي تلاش عمده در اين خصوص در حقيقت در سال 1991 آغاز شد.
در عصر حاضرکه عصر تغییر و تحول سریع دانش است،
برای سازمانها دانش به عنوان یک منبع ارزشمند استراتژیک و دارایی مطرح میشود
که به خصوص در ارتباط با مخاطبان بسیار موثر میباشد
که نیازمند مدیریت است. هر پنج سال و نیم حجم دانش دو برابر می شود،
درحالی که عمر متوسط آن کمتر از چهار سال است.
اگر به شرایط فوق، رقابت شدید موجود در بازار برای جذب مشتری را نیز اضافه نماییم، مدیریت کردن دانش موجود در سازمانها در اقتصاد دانشمحور کنونی بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.
در اقتصاد مبتنی بر دانش، مزیت رقابتی، به طور فزایندهای در تسهیل روندهای اطلاعاتی انجام کار یافت میشود تا در دسترسی به منابع و بازارهای خاص، لذا دانش و سرمایه فکری به عنوان مبنای اولیه دستیابی به شایستگیهای اصلی و راهبردی برای عملکرد برتر مطرح میشوند. در راستای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار، توجه به دانش موجود، چگونگی استفاده موثر از آن و ایجاد ساختاری برای استفاده از اطلاعات و دانش جدید ازجمله اموری تلقی می شوند که سازمان ها باید به آن توجه ویژهای داشته باشند.
مقدمه
دانش در عصر فناوری اطلاعات، یکی از منابع اصلی سازمانها به منظور دستیابی به مزیت رقابتی و جذب مشتری در محیط پویا و رقابتی محسوب میشود. در راستای کسب مزیت رقابتی و جذب مخاطب، سازمانها باید به جستجوی نیروهای خبره و باتجربه بپردازند یا مهارت مورد نیاز را به آنها آموزش دهند، اما این اقدامات به تنهایی کافی نیست و باید اهمیت انتقال تجربه و دانش از متخصصان به تازهکاران و افراد نیازمند آن در نظر گرفته شود.
برای دانلود پروژه لینک زیر استفاده کنید
سپاس از این که وقت گذاشتین و با ما همراه بودید تا اخر این مطلب لطفا از بیقه پست ها هم دیدن فرمایید
نمونه پروژه های مهندسی صنایع ( تاثیرمولفههای مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان )
سلام به مستر صنایع خوش امدید
در این پست قصد داریم نمونه هایی از پروژه های پایانی رشته مهندسی صنایع را در اختیارتان قرار دهیم با ما همراه باشید(نمونه پروژه های مهندسی صنایع ( تاثیرمولفههای مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان )
چکیدهپژوهش حاضر به بررسی تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته است.
نوع پژوهش حاضر براسـاس هـدف، کـاربردی اسـت
و روش آن براسـاس نحـوه گردآوری دادهها، توصیفی و از نوع پیمایشی است.
جامعه آماری پژوهش،شامل 490نفر از کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهر گناوه میباشد،
که تعداد 215نفر به طور تصادفی ساده و با استفاده از جدول مورگان انتخاب شدهاند.
ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است.
تجزیه وتحلیل دادهها با استفاده از نرمافزارهای مینیتب و SPSS ( که اموزش ان در این جا گفته ایم) انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد
که تجربه ارتباط با مشتری، فراگیری دانش، انتشار دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی ارتباط با مشتری و مشتری مداری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر و رابطهی معنی دارای باهم دارند.
مقدمه
بررسي موضوعي تحت عنوان مديريت دانش براي اولين بار با گزارش ساليانه 1994 شركت سوئدي به نام اسكانديا شروع شد ولي تلاش عمده در اين خصوص در حقيقت در سال 1991 آغاز شد.
در عصر حاضرکه عصر تغییر و تحول سریع دانش است،
برای سازمانها دانش به عنوان یک منبع ارزشمند استراتژیک و دارایی مطرح میشود
که به خصوص در ارتباط با مخاطبان بسیار موثر میباشد
که نیازمند مدیریت است. هر پنج سال و نیم حجم دانش دو برابر می شود،
درحالی که عمر متوسط آن کمتر از چهار سال است.
اگر به شرایط فوق، رقابت شدید موجود در بازار برای جذب مشتری را نیز اضافه نماییم، مدیریت کردن دانش موجود در سازمانها در اقتصاد دانشمحور کنونی بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.
در اقتصاد مبتنی بر دانش، مزیت رقابتی، به طور فزایندهای در تسهیل روندهای اطلاعاتی انجام کار یافت میشود تا در دسترسی به منابع و بازارهای خاص، لذا دانش و سرمایه فکری به عنوان مبنای اولیه دستیابی به شایستگیهای اصلی و راهبردی برای عملکرد برتر مطرح میشوند. در راستای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار، توجه به دانش موجود، چگونگی استفاده موثر از آن و ایجاد ساختاری برای استفاده از اطلاعات و دانش جدید ازجمله اموری تلقی می شوند که سازمان ها باید به آن توجه ویژهای داشته باشند.
مقدمه
دانش در عصر فناوری اطلاعات، یکی از منابع اصلی سازمانها به منظور دستیابی به مزیت رقابتی و جذب مشتری در محیط پویا و رقابتی محسوب میشود. در راستای کسب مزیت رقابتی و جذب مخاطب، سازمانها باید به جستجوی نیروهای خبره و باتجربه بپردازند یا مهارت مورد نیاز را به آنها آموزش دهند، اما این اقدامات به تنهایی کافی نیست و باید اهمیت انتقال تجربه و دانش از متخصصان به تازهکاران و افراد نیازمند آن در نظر گرفته شود.
برای دانلود پروژه لینک زیر استفاده کنید
سپاس از این که وقت گذاشتین و با ما همراه بودید تا اخر این مطلب لطفا از بیقه پست ها هم دیدن فرمایید